
Modul marketing se studuje v distanční podobě 2 studijní období, tedy jeden rok.
Student na úvodním tutoriálu obdrží studijní balíček, kde najde: distanční text, otázky ke zkouškám, kontakt na tutora, studijní blog.
Podmínky úspěšného absolvování modulu:
Student by měl korespondeční formou - na mail tutora - vypracovat během každého studijního období nejméně 5 případových studií, v distančním textu označeno jako úkol - viz ukázka
Student má možnost nahlížet do blogu tutora a zapojit se do diskuse.
V době od 8,30 - 11,30 hod se student může na turora obrátit telefonicky, ale také kdykoli mailem.
Každé studijní období je zakončeno ústní zkouškou, otázky ke zkoušce student obdrží písemně, na začátku studia v rámci studijního balíčku.
Student má možnost nahlížet do blogu tutora a zapojit se do diskuse.
V době od 8,30 - 11,30 hod se student může na turora obrátit telefonicky, ale také kdykoli mailem.
Každé studijní období je zakončeno ústní zkouškou, otázky ke zkoušce student obdrží písemně, na začátku studia v rámci studijního balíčku.
Ukázka z distančního textu:
Milí studenti, čtenáři
Text, který právě otvíráte si klade vysoké cíle. Snahou autorky je přesvědčit všechny čtenáře, že marketing je nejen předmět studia, ale hlavně vzrušující, kreativní a podnětná zábava.
Dnešní svět je charakteristický rozvětveným informačním prostředím a technologický vývoj v posledních desetiletích vede k zrychlení a zmenšení světa v jednu malou, za to útulnou vesnici.
Nebudu vyjmenovávat veškeré pokroky lidstva, věřím, že víte, kde žijete.
Milí studenti, čtenáři
Text, který právě otvíráte si klade vysoké cíle. Snahou autorky je přesvědčit všechny čtenáře, že marketing je nejen předmět studia, ale hlavně vzrušující, kreativní a podnětná zábava.
Dnešní svět je charakteristický rozvětveným informačním prostředím a technologický vývoj v posledních desetiletích vede k zrychlení a zmenšení světa v jednu malou, za to útulnou vesnici.
Nebudu vyjmenovávat veškeré pokroky lidstva, věřím, že víte, kde žijete.
Úkol 3
Zamyslete se nad obsahem marketingu - produktem, uveďte Vaše vlastní konkrétní příklady z běžné reality, přiřaďte konkrétní marketingový přístup a popište nejdůležitější úkoly marketingu.
Vaše Lucie