Modul marketing, ukázky z distančního textu

Studijní předpoklady: dokončené středoškolské vzdělání azákladní počítačové vybavení, přístup ne internet.
Modul marketing se studuje v distanční podobě 2 studijní období, tedy jeden rok.
Student na úvodním tutoriálu obdrží studijní balíček, kde najde: distanční text, otázky ke zkouškám, kontakt na tutora, studijní blog.
Podmínky úspěšného absolvování modulu:
Student by měl korespondeční formou - na mail tutora - vypracovat během každého studijního období nejméně 5 případových studií, v distančním textu označeno jako úkol - viz ukázka
Student má možnost nahlížet do blogu tutora a zapojit se do diskuse.
V době od 8,30 - 11,30 hod se student může na turora obrátit telefonicky, ale také kdykoli mailem.
Každé studijní období je zakončeno ústní zkouškou, otázky ke zkoušce student obdrží písemně, na začátku studia v rámci studijního balíčku.

Ukázka z distančního textu:
Milí studenti, čtenáři

Text, který právě otvíráte si klade vysoké cíle. Snahou autorky je přesvědčit všechny čtenáře, že marketing je nejen předmět studia, ale hlavně vzrušující, kreativní a podnětná zábava.
Dnešní svět je charakteristický rozvětveným informačním prostředím a technologický vývoj v posledních desetiletích vede k zrychlení a zmenšení světa v jednu malou, za to útulnou vesnici.
Nebudu vyjmenovávat veškeré pokroky lidstva, věřím, že víte, kde žijete.

Úkol 3
Zamyslete se nad obsahem marketingu - produktem, uveďte Vaše vlastní konkrétní příklady z běžné reality, přiřaďte konkrétní marketingový přístup a popište nejdůležitější úkoly marketingu.
Vaše Lucie